یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت
یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت

سنگفرش_ خیابان

بخواب آسمان. بخواب. سکوت بیدار است. بال پرواز کبوترها بوی سیلی و شلاق میدهد.

بخواب آسمان. پاییز بیدار است. اینجا پنجره ای باز است، اینجا پنجره ای نفس نمیکشد ، پلک نمیزند.

انگار باز دلتنگم. خانه ام خیابان است، عشقت را قدم میزنم. سنگفرش خیابان را نو کرده اند، با جای قدم هایت روی دلم چه خواهند کرد !

بخواب آسمان، تا نبینی حسرت بوسیدن لبش را وسط این خیابان ها. به قناری هایت بگو نخوانند، به خورشیدت بگو نتابد وقتی دستش در دستانم پرواز نمیکند.

بخواب آسمان ، بخواب ، اینجا دلتنگی بیدار است !


پوریا.عباسی ۹۰/۱۰/۱۲

نظرات 3 + ارسال نظر
PaRi سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

به نظر من زیر نوشته هات بنویس "هرگونه کپی برداری از متون این وب نیازمند به مجوز کتبی از نویسنده است"!!!!
لذا هرگونه استفاده بازرگانی و تجاری از این وب اعم از باز نویسی-خلاصه نویسی-زیراکس-ضبط کامپیوتری-کتاب الکترونیکی-لوح فشرده-شبکه اطلاع رسانی و الگو برداری از نظر قانونی ممنوع و پیگرد قانونی دارد و از نظر شرعی حرام مطلق است!!!

واقعأ از این همه ابراز احساسات تشکر میکنم ولی تو خواب نداری هفت صبح نظر دادی؟
خودت نمیخوابی بذار ما بخوابیم ;)

کامی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ http://dardbad.blogfa.com


و من چگونه می توانم تو را مقصر بدانم
وقتی این من هستم که نمیتوانم ببخشم؟
از متالیکا ـ آن فرگیون

یه چیزی از خودت بگو

شاعر مرده چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://dardbad.blogfa.com

بوق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد