یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت
یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت

به جان خودت

برا حرف زدن وقت زیاده ، فعلا دست به کا شو


ر.ن : بعضیا که میگن برو ما پشتتیم



به یک استکان حرف بپیوندید

تو به من خندیدی

تو به من خندیدی و ندانستی
              من به چه دلهره از باغچه همسایه
                                                سیب را دزدیدم
     باغبان از پی من تند دوید
                  سیب را دست تو دید
                            غضب آلوده به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
                          و تو رفتی و هنوز سالهاست
                                          که در گوش من آرام آرام
                                                        خش خش گام تو تکرار کنان
می دهد آزارم
      و من اندیشه کنان غرق این پندارم

                            «که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت »  



به یک استکان حرف بپیوندید

جبران یه اشتباه

وقتی میخوای چیزی بنویسی ، 100 تومن میدی و یه خودکار میخری و می نویسی ولی اگر اشتباه کردی و خواستی درستش کنی باید 800 تومن بدی و یه غلط گیر بخری ! (دکتر.عباسی)



پ.ن : گاهی وقتا برا درست کردن کارامون باید بیش از اینا تاوان بدیم !

پ.ن : برداشت آزاد

ر.ن : خیلیا



به یک استکان حرف بپیوندید

قربون بعضیا !!!

اعتماد به نفس بعضی ها را اگر خر داشت الان سلطان جنگل بود



به یک استکان حرف بپیوندید

در زمان طفولیت

شما یادتون نمیاد، اون قدیما وقتی چسب نواری کم میاوردیم، از جلد کتابامون می کندیم .



به یک استکان حرف بپیوندید

ما و این همه خوشبختی ؟!

شخصیت شناسی

یک دختر کتابهایش ، پوستری که به دیوار زده ، تزئینات و یا سادگیش در یک ثانیه کلیات شخصیتش را بر ملا خواهد کرد .



به یک استکان حرف بپیوندید

بهشت زیر پای مادران است ...

دیشب ، داشتم گریه میکردم ! مامانم بیدار شد فهمید اما به روی خودش نیاورد و خوابید .


ر.ن به همه ی مامانای دنیا : خیلی دوستون دارم !



به یک استکان حرف بپیوندید

کیش یا امام رضا ؟

خانومه با خانواده  رفته کیش ، توی مسابقه ماشین 206 برنده شده

-مجری برنامه : چه احساسی دارین ؟

+خانومه : فقط خواست امام رضا بود.


پ.ن : ببین با افکار مردم چیکار کردن که کیش رو مشهد میبینه !



به یک استکان حرف بپیوندید

در یک رابطه ...

وقتی میگه نمیخوام کسی از دوستیمون باخبر بشه ! یهنی اینکه تو انقدر واسم کوچک هستی که دوس ندارم موقعیت های بزرگترم رو از دست بدم.



به یک استکان حرف بپیوندید