یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت
یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت

کاش انقدر کم توقع نبودم.

بارها شده در تمام فضای واقعی و مجازی گفته ام که کاش حتی کمی بیشتر از این از دنیا توقع می داشتم. اول سال بود که گفتم بنویس تا به اون چیزی که میخوای برسی. حالا به تمام اون چیزی که میخواستم رسیدم و هنوز شش ماه از سال باقی مونده. شش ماه که هیچ خواسته ای برایش باقی نمونده و باید دنیای جدید رو بسازم.

چرا انقدر کم توقع؟ چرا انقدر با احتیاط؟ چرا نباید از این دنیا و آدم ها بیشترین ها و بهترین ها رو خواست؟! {چایی بعدی را میریزد} از همان اول سال بیشتر تمرکزم روی کار و درآمد بود که دستم توی جیب خودم باشه و راهی رو برم که خودم دوس دارم. فکر نمیکردم دنیا انقدر سریع پیش بره که خواسته هام تموم بشه. فکر نمیکردم انقدر کم از دنیا طلبکار باشم که ته آرزوهای سالانه ام بشود سر کار رفتن و کلاس زبان . حالا که هر دوتاش محقق شده، خب؟ بقیه راه چی؟ ادامه ی داستان باید چطور باشه؟!

اما نباید انقدر قانع باشی که روزی بشینی و حسرت بخوری که چرا میشد حرص و ولع داشت و نشستی و نگاه کردی و گفتی همین برای امروز کافی ست. حالا باید بیدار شی و برای شش ماه بعدت برنامه بریزی. از دنیا طلبکار باشی و هرچیزی که میخواهی رو بنویسی که مطمئن باشی به همه ی خواسته هات میرسی و هیچ چیزی نمیتونه تورو  از شوق و ذوق بگیره.

ولی حالا هرچه به دکمه های کیبورد نگاه میکنم، هرچه فسفر های مغز رو میسوزونم {ساعت 05:10 صبح است} هرچه به آینده نگاه میکنم، چیزی برای بدست آوردن پیدا نمیکنم. این همان نشانه ی افسردگی  نیست؟!‌ انسانی که برای ادامه ی زندگی هیچ برنامه ای ندارد. تنها چیزی که حس میکنم برای ادامه ی زندگی لازم دارم یه همسفر خوب و پرانرژی و خلاق است که با اون بتونم کمبود ها و کاستی های زندگی م رو ببینم و پرورش بدم. یک نفر که نقش یک زن واقعی رو توی زندگی م بازی کنه برای رسیدن به هرچیزی که کم دارم. یه چیزی که فرای ذهنت باشه و بتونی دنیات رو باهاش کنترل کنی.

البته خب، جنس خوب خرج داره، زمان میبره، باید وقت گذاشت. ولی چه چیزی لذت بخش تر از این که برای چیزی که دوست میداری اوج بگیری و پرواز کنی. خلاصه که حس میکنم یک شوق و ذوقِ دائمی توی زندگی کم دارم. یک حاشیه امنیت برای ذهنم. چیزی که تکاپو داشته باشه، انرژیک. باید بیاید و رنگ و روی زندگی را عوض کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد