یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت
یک استکان حرف

یک استکان حرف

نوشته های یک در حال پیشرفت

بخاطر یک سالگی فراق

من دلخورم... نه به خاطر کارهایی که کردی... بلکه به خاطر کارهایی که نکردی...

واسه حرفایی که نزدی . واسه اون روز که دستمو نگرفتی ! واسه نامه ای که بهم ندادی. خب باید بدونی چقدر دوست داشتم. باید بدونی واسه چی این همه راه رو اومدم. واسه چی واسه خودم هیچی نخواستم.

اون روزا که همه زندگیم بودی زندگیم خیلی خوب بود. خیلی شیک بود؛ این روزا که نیستی ( حدود یک سال میشه ) دیگه حس و حال دنیا نیس. بعد از تو هیشکی نبود و نیست. واسه تو نبود و نیست.

هنوزم دلگیرم ازت ، واسه شکستن هدیه هام، واسه خورد کردن قاب عکسام ؛ ولی ... هنوزم بهترینی.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://sdmomo.blogfa.com

میفرماید که: ما عشق اول هم بودیم اما / همیشه عشق اول بهترین نیست

احمد پارسا دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://ahmadrabiey.ir

درود
خب یه دوست توییتری دیگه
داشتم وبلاگ سیاوش میخوندم ته پستش حس کردم یه چیزی کمه درست بعد از اون سه نقطة ولی...
این روزا یه چیزی ذهنمو خیلی به خودش مشغول کرده بیشتر از پیش اونم عشقه...دیگه نمی فهممش برام قابل درک نیست اما فقط اینو میدونم که تو دلم ....هنوز هم همون یکی بهترین بود و هست...
خوشحالم اینجا رو پیدا کردم

سلام. خوشحالم اینجل رو پیدا کردی ! منم کاملا با شما موافقم ! کاش اکانت توییترت رو بهم میدادی

راستی من اینجا هم هستم ولی خب مطالب شاید یکی باشه . چون سیاوش منو اونجا پیدا کرد www.ZireKhat.wordpress.com

کامی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://dardbad.blogfa.com

واقعا حق با تو بود...
باران قشنگ بود
و تو باران را دوست داشتی
از وقتی ه رفتی بارانم
به امید اینکه به خاطر باران باز گردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد